Ozlemtu1 bebeğim 7 aylıkken yakalandık ilaç kullanmadım emziriyorum diye bol bol ne meyve bulduysam limon kekik zencefil ile kaynatıp içtim bebeğime bol bol sıvı verdim tavuk sulu çorba et sulu çorbalar falan. Ilık suya limon sıkıp içtim ballı süt. Bebeğiminde ateşi yükseldi ve 3 gün düşmedi en son sınırına gelince mecbur hastaneye gittik ki o zmanalar korona daha yeniydi bebek ve çocuklara müdahale etmiyordular mecbur tomografi çektiler ve ciğerinde leke vardı antibiyotik verdiler 2 kere içti düzeldi. Bebeğim hasta olunca kendimi unutup ayakta geçirdim sizde korkmayın inşallah atlatacaksınız bebekler çok güçlü hemen iyileşiyorlar🌼