Iyi akşamlar kızlar dün gece acile gittim ve orda idrar yolları enfeksiyon dendi ama verilen ilaçlar emziren anneye önerilmez diyor 1 aylık bebeğim var dogumum sezeryandi.nefes alırken organlarım batıyor gibiydi ve şiddetli kusma şikayetiyle gitmiştik.benzer durumu yasaynalr doğal yollardan nasil çözüm buldunuz;?