uzaydabiryolcu bence hiiiç zorlama. Ki senin bebeğin emiyormuş benimki mama içiyordu onu Bile kesti. 3 hafta sadece sıvı şeyler tüketti. Su komposto falan. Ben hatta karadut özü bide keçiboynuzu özü sipariş etmistim iştah açıyor demişlerdi. Daha gelmeden bir gün öğle yemeğinde bir koca tabak makarna yedi ve tamam dedim iyileşti çocuğum. Şimdi maşallah çok güzel yiyor