İzmir’de oturan arkadaşlarım, havalar çok sıcak malum klimalar hep açık. Bu ay 27 derece ve uyku modunda çalıştırdığım halde elektrik faturamiz tam 817 lira gelmiş. 600 falan bekliyordum zaten ama gelen miktar cidden fazla geldi bana. Sizlerin de aynı şekilde mi yoksa bizim klimamiz mi çok elektrik harcıyor? Aklıma takıldı sormak istedim size de🌼