Ela3009 Merhaba güzel anneler, kızım 10 ay 10 günlük. Kahvaltı, ara öğün ve akşam yemeklerinde nasıl ilerliyorsunuz . Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Menü fikirleri olan tecrübeli anneler 🥳
Sultiii Sabah ilk uyandığında mama 9 buçuk gibi kahvaltı 🥣 pankek krep yumurta mutlaka ceviz salatalık domates omlet son zamanlarda tahin pekmez ekledim lor peyniri labne bunlar 😍 öğle de sebze ve et yapmaya çalışıyorum genelde akşama da aynı yemek ya ına cacık ya da yoğurtla bazen sebzeli pilav ara öğün de mutlaka meyve veriyorum önceden tek ara öğün yapıodum 3 gibi ama artık kahvaltı ve öğle arası da minicik de olsa meyve veriyorum çok seviyor özellikle yaban mersini 🌹katı yemeklerin yanına da kefir ❤️