bogazliyan Arkadaşlar merhaba.1 yaşında bebeğim var ek gıdayı reddediyor ne denediysem yemiyor. Süt mama hepsini deniyorum sadece emmek istiyor. Ama artık sütüm de yetmiyor ne yapabilirim öneriniz var mı yaşayan var mı ? Yardımcı olur musunuz