duygugonc 1 kase zeytinyağına 4 5 diş dövülmüş sarımsak koyup 3 gün karanlık dolapta bekletip süzüyorum.sora direk kullanmaya başlıyorum.tülbentle bağlıyorum saçımı yastığa da havlu koyuyorum kokusu yastığa geçmesin diye.ilk sürdüğümde tülbentin altına poşetle bağlıyorum saçımı,yağını emmesin tülbent diye.ister 2 saat bekletin ister gün aşırı.ama gün aşırıda faydası çok.benim saçımın önünde dikilen kısa kısa saçlarım çoktu,ne uzardı ne kısalırdı.o bebeklik saçlarımın hepsi şuan kahkül oldular.ama ben sürekli gün aşırı bekletirdirdim.ve bu olay 6 ayda oldu, düzenli yapmadığım halde.bence faydası çok.