Sevgi1 Bugün anneme gidim dedim ama 20 dk kadar yürüyerek bebek arabası ile tek başıma gidebilir miyim çok aglar mı acaba ilk defa bincek üşür mü( hava gunesli ama az esiyo) ciksam mi ??
Yasela Sevgi1 üstüne bir örtü ört sıkı giydir karnı toksa aglıcagını sanmıyorum benım kızım karnı toksa evde uyumuyor dısarda arabasında uyuyor sevıyor çocuklar o kargasa sesi vss denemekte fayda var bırsey olmaz emzırıyorsan bıberona süt yada mamanı al yanına neolur neolmaz aglarsa berırıısn hemen bir köşede durup ben bir haftalıklen cıkmaya basladım bu sekılde
Esleminannesiii Sevgi1 canım 1 haftalıkken kızını çıkarttım şuan 40 gunluguz ve her haftasonu disardsyiz yağmurda soğuk havada güneşte hep çıkarttım alissin diye öyle kat kat sarıp sarmalamadim bunalir çocuk sen bile büyüksün sana 3 kat giydirdiler bunalirsin bunalincada ağlar bebek arabanı bilmiyorum da benim travel sistem puseti var içi yumuşacık kızım çok seviyor puseti çıkıyor arabanın arkasına da koyuyorum arabadada duruyor çok sevmesine rağmen aç olunca ağlıyor iyice emzir öyle cik emzik veriyorsanda rahat edersin emzik verincede susar son olarak bebek arabasının üstüne ince bir battaniye ort kat kat giydircrgine içeri hava girmez zaten 😘😘
demir1717 Sevgi1 20dk dan hiçbir şey olmaz yahu.her gün çıkıp gezmen lazım ferahlarsın.ben bir aylıktı oğlum (kasım ayı,ekim doğumlu) hep çıkıyorum.Emzirip çıkabilirsin,ilk zamanlar ana kucağını kullandım.
Mom06 Sevgi1 yağmurluğu varsa onu tak rüzgarı keser etrafı görürse hareket halinde olduğu sürece ağlamaz canım avmye götürüyoruz bazen biz sabit durunca ağlıyo bide etrafı göremezse bi süre gezince uyur zaten
Sevgi1 Yasela aynn ağlarsa kucama da alamam hem üşür ağlaya ağlaya gider😂 arac koltuğunu da taksam mi arabaya yoksa hafif olsun diye büyük yere mi koysam bilemiyorum 🙄
Sevgi1 Esleminannesiii aynn benimki de Kraft travel puseti var pusetide takayım dimi ağır olur biraz ama merdivende vs de nasıl gitces bakalım 🙄 yollarda
Esleminannesiii Sevgi1 pudetide takayım derken zaten ona puset takiliyor diğer oturma ünitesini 1 yasinda kullanmaya başlıyorsunuz beynim yandi 😂😂😂