Kuzum
Arkadaşlar bebeğim 3 ay 13 günlük uykusundan ağlayarak uyanıyor çoğu zaman . Bugün dr a gittim bunu sordum bebeğe tv telefon izletilirse bunlara anlam veremediği için yani cisimleri anlamlandıramadığı için uykusuna kabus olarak giriyormuş izletilmemesi lazımmış bilginiz olsun ! Sizin başka bildiğiniz etkileyen bişey varsa paylaşmanızı rica ediyorum