Bizde ilk doğdu sinyal almıyor dedi odyolog hanım 1 hafra sonra tekrar çağırdı. Tekrar gittik bu seferde geçemedi. Kulağına su kaçmış olabilir , kir olabilir cart olabilir curt olabilir dedi. Tekrar gün verdi. Bu arada bebek cok hareketli ondan da olabilir. Ee bebek bu hareketli olacak tabi 😀 sonra Allahtan randevumuz olduğu gün beni aradı hemen makineleri arızalıymış aynı hastanenin başka şubesine yolladı ve orada hemen geçti.
Bunarada bebeğin işitme testinde geçememesi duymuyor anlamına gelmiyor. Sakın bu şekilde düşünmeyin. Ve birçok bebek 2-3 denemeden sonra geçebiliyormuş