Husnaygcgklp1 1 seferden bir şey olacağını zannetmiyorum. Ben de bebeğime ilk zamanlar bilmiyordum beklemiş formül mama verdim, 3 günde birer kere burnundan gelerek kustu. Sonra araştırdım ve vakitli vermeye başladım. Bir sorun yaşamadık. O esnada hastanede kalıyorduk hatta hemşireler de bir şey demediler