Hanımlar merhaba oğlum doğduğundan beri meme +mama gidiyoruz daha çok mama gibi.Doktor 5.5 ayda tadimlara başlattı ilk yogurtla başladık sonrasında o sabit kaldi her gün verdim yoğurt sonra sebzeler geldi o öğün oldu meyveler bitti o da öğün oldu bu ay da kahvaltıya başlattı doktor ama ben bir türlü duzenleyemiyorum söyle yapıyoruz uyanınca meme emiyor sonra ferrum içiyor bekliyorum biraz 120 falan mama yapıyorum 1.5 saat sonra da kahvaltı veriyorum ev yapımı lor çeyrek yumurta keçiboynuzu özü avokado veya minik muzun yarısi gibi sonra uyuyor uyanınca mama veriyorum yine ondan 1.5 saat sonra sebze çorbası veriyorum ya da püresi o aralarda bı kerede emiyor sonra tekrar uyuyor uyanınca kahve finccannin yarısı kadar meyve veriyorum sonra peşinden hemen mama en son 7.5 gibi yoğurt 8.5 ta mama ve uyuyor sonra bı kere de gece mama içiyor mamalar bi tek meyveden sonra 150-180 onun dışında 120 falan yapıyorum doğru mu yapıyorum sizin nasl programınız uzun oldu kusura bakmayın