Benim ki de öyle ya, 1 aylık ve hem meme hem mama gidiyoruz, sürekli emmek veya mama içmek gibi atakları oluyor 3 gündür günde bir kere. Benim sütümü içtikten bi 10 dk sonra nedense kusuyır hepsini. Ağrısı var gazı var diyorum bana mısın demiyor. Kakası nasıl şu sıralar günde kaç kere yapıyor, rahat yapıyor mu?