Merhaba kizlar,bebegim kolikti,5 ay 23 gun boyunca kucagimda ve ziplayarak zorla uyutuyordum ne ayagimda sallamaya ne besige hicbiseye alismadi,emip uyuyo şu an.Ama zamanla emmeyi azaltacak olursam veya bazen karni tok oluyor kendi kendine uyuyor ama beni cok yoruyor,on saat geciyor uyumasi icin.ben başını bekliyorum kac dakika,o zamanlar nasil.uyutacağim.karar veremiyorum.acikcasi durust olmak gerekirse,beni zorlamayacak degil.en hizli uyuyabilecegi yontem ariyorum.yani emmeyi eger birakirsa sutunu ic uyu yontemi mi yapsam.cici bebeli sut falan verio anneler 1 yastan sonra,oyle uyuyo bazi bebekler hosuma gidio 4 yasiina kadar flaan oyle uyuyo .bilemedim ya