Musab34 18 günlük bebeğim göbeği çok erken düştü ama düştüğünden beri hep kanıyor doktora götürmüştük çatlak olmuş alkollü su verdi ama hala aynı ne yapmak lazım başına gelen oldu mu
emoo k vitamini yapar dr devam ederse yakıyolar yakma dedğim çok basit bir işlem 2-3güne geçiyor sonra bizdede oldu ama dr gtmek lazım
Musab34 emoo K vitamini ilk doğduğunda yapılmıyor mu hastane de yapılıyor diye biliyorum da valla korkuyorum ya