Oznurcoskun Kızlar selam kızımın poposunda pişik var ve sivilce gibi beyaz seyler var gecmiyor bir türlü ne yapabilirim
-erCansu- Oznurcoskun cnm o mantarms heralde doktorum bana hametanla trysod kremi karıştırıp günde 3 kere sur dedi geçti hemen
MSYAC Oznurcoskun benim oğlum ilk doğduğunda oldu sivilce gibi benek benekti tavsiye üzerine sudo krem aldım sürekli kullandım ve geçti ondan önce baya çok kremler denedim geçirmedi ama sudo krem geçirdi almanızı tavsiye ederim
MSYAC Oznurcoskun Ozaman bı doktora gidin bence başka bişey olabilir çok geçmiş olsun canım. Reçeteyle satılan kremler var belki onlardan yazarlar
Eselim Bizimde ayni sorun vardı doktorumuz trosyd kremini önerdi 3 gune gecti canım mantar enfeksiyonu büyük ihtimal o çünkü ben 1 hafta falan sudocrem kullandim hic bir faydası olmadi