asyamira Kızlar merhaba bebeğim bugün 9 günlük oldu henüz hiç yıkamadık göbek bağı da düşmedi ama bugün kan gelmiş biraz normal mi bu durum yaşayan var mı doktorumuza ulaşamadık henüz
Secl asyamira biz yaşadık benım oglum da göbek bagı dusme den kanama oldu doktora gittik bazen bebeklerde kanama oluyomus nadiren sonra iğne verdi özel aldık onu vuruldu geçti
Aka2520 asyamira doktora götürün K vitamini yapıyorlar. Benim oğlumun göbek bağı düştükten sonra kanama olmuştu, öyle şakır şakır kan gelmiyo kanayıp kuruyo orda. Doktora götürdük getirmeniz iyi oldu bu önemli demişti ve ağızdan K vitamini vermişlerdi
asyamira Balkuzucuklarinannesi Götürdük muhtemelen bez falan takılmıştır dedi yarasından gelmiş hafifçe kan, düştüğünde de bu şekilde kanar sorun yok ama oluk oluk kanar ve durmazsa acil bi durum direkt getirirsiniz dedi. Çok şükür sorun çıkmadı 🙏☺️
Sebilezeynep Ben çok kafaya takip stres yapmistim bu konuyu.Aile hekimi bir krem verdi onu kullandim 2 gunde sorun ortadan kalkti çok şukur.Ama normalmiş oluyormuş.