Mom356 1 ay oldu doğum yapalı kanamam hala devam ediyor pembe renginde az az birşeye üzüldüğüm zaman tekrar çoğalıyor ne zaman biticek bu kanama 😒
Saresi Mom356 benim 39 gün falan sürdü 🤭 sonrasında da bir ay sonra tatlar adet görmeye başladım ki lohusalıkta da yoğun geçirmiştim
pandemibebegi Mom356 Belki ikinci olduğu için daha geç toparlayacaktır endişe etme yakında biter inş .🌺
Saresi Mom356 benim de son 10 15 gün leke şeklindeydi ama zaten 45. Gün kontrole gittim bir sıkıntı yoktu☺️😚