Selam anneler ilk çocuğum olduğu için merak ediyorum kimsenin çocuğuyla kendi çocuğumu kıyaslamaya girmeyi hiç sevmiyorum onun boyu onun kilosu onun dişi vs ama kızım 14 aylık sadece 2-3 adım max.4 adım atıp düşüyor ne zaman yürür bu süreç nasıldır?? Bilgilendirseniz sevinirim
🌸☺️