Bebeğim 6 aylık hiç biberon emzik fln kullanmadı karnı tok bile olsa illa memede uyucak eylülde işe başlıcam eve 5 te gelicem kızıma kaynanam bakcak ben gelene kadar nasıl uyutcak onu düşünüyorum ne yapmam lazım bilmiyorum çok kötü durumdayım psikolojik olarak