Valla gözümün feri gitti bu bebeği uyutcam diye. 13,5 aylık sallayarak uyuyo ama uykuya geçişte inanılmaz huysuz ortalığı yıkıyo uyumadan önce.Dışarda uyumaz çünkü sallamak lazım.Şimdi ben uyku eğitimi vericem ama bi uzman yardımı almam lazım.Ağlatmak istemiyorum..Güvenli bağlanma zedelenmesin istiyorum.Bu yoldan geçenler ortalama ne kdr sürüyo Allah rızası için içimi rahatlatacak bişeyler söyleyin.He bide 13,5 aylık ve gece en az 6 kere meme için uyanıyo ve uykuya geçişi çok zor oluyo.O kdr yoruldum ki 🥲🥲🥲