Ymg3467 Merhaba🌸 Bugün ikiz bebeklerimizin doktoe kontrolleri vardı. Oğlumuzun ilk dişi çıktı 4,5 aylıklar ve doktorumuz bir toz verdi. Günde 4 kere kullanabilirsiz dedi. İçeriği tamamen doğal tetagil diş granülü..ağrıyı almaya yardımcı oluyor. Dilerseniz doktorunuza danışarak alın.