tosbikyanak-ela- arkadaşımın bebeği o şekilde ilaç yemişti eczacı birşey olmaz demiş diye evde duruyordu sonra dayanamayıp götürmüş hastaneye midesini yıkadılar büyük hastaneye sevk ettiler 2 gece kaldı hastanede doktor ciğerlerine zarar verici madde var ilaçta bir süre sonra ölümcül olabilirdi demiş.bu durumlar şakaya gelmez lütfen tedbirinizi alın sonra pişman olmaktansa bir doktora gözükün 🌸