Arkadaşlar bebeğim 12 günlük bugün banyodan sonra çıtçıtlı badi üstüne kısa kollu tişört altına patikli pijama giydirdim eldiven şapka da taktım. Sizce iyimi üşür mü acaba nasıl giydirsem havalar çok sıcak ama evde klima çalışıyor 24-25derece de bu arada izmirdeyim