Pinarmete benimkide öyle ya gazını defalarca çıkarmasına rağmen ıkınıp tekrar uyuyo uyanmıyo asla geceleri benim oğlum bn kaldırıp emzirip yatağa koyarım altını da açsam uyansada hemen kapar göZlerini geri ama bu ıkınması kötü göbek deliğinde fıtık var gibi yarın gitcez bakalım