6 ay 23günlük bebeğim var. Ek gıdaya geçtik 6.ayda ancak geceleri çok sık kalkmaya başladı. Emmek istiyor iki fırt çekip bırakmıyor aç mı değil mi anlamadım. Ayrıca memelerim çok yumuşak 8saat hiç emmese anca orta sertlikde oluyor 8saat sonra sağınca 100cc filan çıkıyor. Sütüm var mı yok mu? Bebeğin kilo alımı ek gıdayla birlilte iyi şuan. Ama ek gıdayı iyi yiyor belki o kilo yapmıştır. Sizce mama vermeli miyim