Secl ben geçen sene diyet ve leslie 2 mile yapmıştım 12 kg verdim. Leslie çok güzel toparlıyor vücudu. Tabi şimdi doğumla gerş aldım ama 6.ayımız olsun tekrar leslie başlicam💪 her mile farklı aslında deneyerek size uygun olanı yapabilirsiniz standartı 2 ile başlanıyor