Baby01 Testim pozitif çıktı karantinam 14 değil 20 gün olacakmış şüpheli varyant olduğu için.Başına gelen var mı ne demek bu ?
Burcc Baby01 delta varyantı 20 gün izole oluyor. Arkadaşıma da 20 gün vermişlerdi delta varyantı olduğu için.
bikerem Baby01 ben varim. 21 gun karantina ama 14.gun test verip negatif cikarsaniz karantuna sonlaniyor. Benim bugun sonlandi. Cok gecmis olsun
Yorgunanne07 Baby01 yeğenimde asisiz 18 yaşında deltaya yakalanmıştı sırt ağrısı burun akintisi koku ve tat kaybı olmuştu
Burcc Baby01 çift doz aşılıydı. Çalıştığı şirkette rutin yapılan testlerde anlaşıldı covid olduğu. Sıfır belirti🌸
bikerem Baby01 1 doz biontech asisi yapilmistim,soguk alginligi gibiydi benim,koku kaybi basladi direk,ates 2 gun oldu. Esim asi olmamisti.Eşim agir gecirdi oksijene ihtiyaç duydu,brbegim 3 gun yandi kavruldu,bi de diş geldi ustune.
Burcc prensler_-_ eşim değil arkadaşım, evet hiç belirti olmamış. Testle anlamış covid olduğunu. Ve belirtisiz devam etti.