Ohaezgi tadım olarak başladığımızda zaten doyması değildi önemli olan,daha sonraki aşamada yani tam yumurta vs yemeğe başladığında da zeytin peynir yumurta verirdim kaşığıyla hep yerdi,sonra bi diş olayına girdik 1 ayda 4 tane diş çıkarttı orada bitti her şey😬😬şimdi 1 yaşında sadece peynirli omlet ve pankek yiyo dabahları