Herkese merhaba benim yaşadığım durumu yaşamış birileri var mıdır belki tecrübesini paylaşan birileri olur mu diye koştum geldim..bebegim 7 ay 19 günlük doğduğundan beri anne sütü alıyor ve ek gıdaya geçmiştik tadimlarla bazen menüleri yolumuza çok güzel devam ediyorduk,bugün aniden sütüm kesildi bebeğimin huzursuzlanması üzerine dikkat ettim ve sütüm resmen akmıyor bugüne kadar hiç bu şekilde birşey yaşamamıştım çok şaşırdım ve panik oldum daha sabah hicbir sorun yoktu akşama şok oldum ne yapacağım bilmiyorum bir göğsümden hiç süt gelmiyor diğerinden bir damla çıkıyor başka yok,nasıl bir yol izleyeceğim birazdan acıkıp uyanacak mama vermeyi düşünüyorum ne verilir nasıl yapılır bilmiyorum hangi marka kullanılır bilmiyorum bana önerir misiniz?
Birde süt konusunda ne yapacağım araştırıyorum ama artırmak için birkaç yicek felan yazıyor yani süt akmamasi durumu nedir ne şekilde düzelir hiç ağrı sızı yok göğsümde yani tıkanıklık gibi birsey değil kesin kesildi diye hemen karalar bağladım kusura bakmayın uzun uzun yazdım burada şaşkınım çok ondan.
Allah hepimizin yardımcısı olsun Rabbım zorluklarımizi kolaylastirsin inslalah herkese iyi akşamlar dilerim🙏🏻