Nesliakbal Merhaba. Martta dogum yaptim bebegim 5 aylik temmuz 20de adet oldum bugunde lekelenmem oldu normal midir acaba
Deletedmom27337 Nesliakbal bende martta doğum yaptım ilk Haziranda adet gördüm 😩 keşke 1 yıl olmasaydım 🙈 doğum sonrası düzensiz adet normalmiş.
Burcuckmk Nesliakbal haziranda doğum yaptim temmuzda hemen adet oldum lekelenmelerim oldu Cok normal canim vücut yavas yavaş duzene girecektir
Nesliakbal Aysegul6648 benimki normalden azcik fazla oldu ama abarti degil normalde benim az oluyodu kanamam biraz fazla oldu
Beybikolarr Aysegul6648 doktorum bana bi kaç ay olmayabilirsin ama olduğunda da çok olabilirsin çünkü rahim aşırı kalınlaşıyor olmadıkça oda anca inceliyor demişti yani endişe edecek bir durum değilmiş bilginiz olsun.
Deletedmom27337 Aysegul6648 bnm 4-5 paket kullandım depend rahat ettim o yüzden fazla 1 paketim var sır günler için sakladım 😂😂
keskebirazuyusam Bende kırkım çıktıktan sonra hemen adet gördüm. Aradan 2 ay geçti adet olmadım, düzen tam oturmadı diye düşünürken dün test yaptım pozitif 😭😭 bebeğim daha 4 aylık