1anne1bebek_ aşı olup emzirme konusunda hiç fikrim yok belki emziren aşı olan annelerimiz olur
Bende dün akşam üzeri biontech aşı oldum dün hiç hissetmedim bugün biraz kol ağrısı oldu başka bırsey olmadı 21 gün sonra ikincisi olacam bakalım ikincisinde yan etki eder mi etmez mi
Dün yemek yedim gittim yan etki etmesin diye çok şükür olmadı sıkıntı.
Eşimde biraz kol ağrısı çok uykusu geliyordu bide açlık hissi vermişti yani daima açım diyordu.
Sana taysiyem gidersen aç karna gitme yan etkileri olur tok karna git yan etkileri olmasın.
Bir tanığımız aç karna sabah gitmişti berbat olmuştu ikinci sefer biz dedik tok karna git sorun yaşamasın bu sefer tok karna gitmiş hiçbir sorun yaşamadı.