ikiKudurukAnnesi flamingoköye gidelim dedik girişte 200 TL’lik kart aliyormussun içerde onunla alışveriş yapıyorsun ne yersen, fiyat aşarsa üstüne para veriyorsun saçma geldi bize ne var ne yok görmek için önce para ödemek. Hemen yakınında çok güzel bir yer vardı adını hatırlamıyorum çiçekli güzel bir yoldan geçiyor, kahvaltı iki kişi 180 ödedik çocuklar çok eğlendi çimen içinde kahvaltı yaptık hoş bi yerdi akşam da flamingolar olan bir yer vardı o flamingoköyün yanında hemen, renkli masalar falan var görünce anlarsınız zaten demek istediğim yeri, yemek için 150 ödedik orası da güzeldi. Dediğiniz yeri görmedim ama hiç baktım da internetten, bizim gittiğimiz yerler daha renkli daha güzeldi tavsiye ederim