Mother_ Mimozacicegim hamilelik dönemi oldu sonra sezeryan erken doğum bebeğimi kaybettim derken yaptıramadim
acemiannedrnm Mother_ bende kuru öksürük vardı ama çok ilerlemedi öksürük rahatsız etmedi sadece kafamı çok dolu hissediyorum
gezentianne askbocusum_1 geçmş olsın.Ağır dediğiniz en azından hastanede yogun bakımda falan yatmamoşsınız :( Merak ettm aşı olmuş muydunuz?
askbocusum_1 gezentianne yani az kalmıştı hastaneye yattım oksijen serum falan bağladılar.cok şükür atlattım.maalesef asi olmamıştım