Sabriye_0752 Bebeğimin bugün 18 ay aşısı oldu sabahtan halsizlik ve huysuzluğu vardı akşam saat lerine doğru hafif ateş çıkmaya başladı şurup verdim bu aşı da ateş yaşayan oldu mu herşeyi dişe yormak istemiyorum