Nermin2710 Merhabalar arkadaşım 40. Haftanın içinde sancısı çok fazla ve knaması var sabah doktora gitti normal deyip eve göndermişler şuan kanaması artmış beklesin mi doktora gitsin mi
Egemen16 Nermin2710 gebelikte kanama normal olamaz ki hangi hafta olursa olsun bence doğum başlamış olabilir acile felan gitsin yada takipte olduğu doktorunu arasın
DurikoMom Nermin2710 gebelik kaçıncı hafta olursa olsun normal bir durum değil özellikle son haftalarda ise sancısı çok ve kanaması var diyorsunuz başka bir doktora gitsin acilen bebeğin hayatıda kendi hayatıda riske girmesin Allah yardımcısı olsun sağlıkla bebeğini kucağına alır İnşallah