Deletedmom5454 Kızlar sağıyorum 30 cc iki mememden zor çıkıyor .. ama çocuk emince ağzından süt akıyor resmen görüyorum ben anlamıyorum makinadan çıkmıyorsa bir aylık bebeğim nasıl çeksin doysun 😣
esrasyaa Deletedmom5454 hic bir makine bebek emmesi gibi olmaz zamanla bebegin emerken karincalanmayi hissedersin sutun akisini. Bebek emip emip nefeslenmek icin memeyi biraktiginda cok sutun varsa sut damlamaya devam eder mesela. Gogsun sert olur bebegin emince yumusar. Vee bebegin gunde bes cisli bez cikariyosa sutun yetiyodur. O kadar isedigine gore demekki doyuyo mantigi 😁
4yaprakliyonca Deletedmom5454 bebeğiniz daha güçlü çeker. Bi de emerken o duygusal bağ sayesinde daha çok süt geliyor gibi hissediyorum ben. Hemde bir aylıkmış daha şimdilik yeter. Ama düzenli bol su için. Düzenli diyorum çünkü denedim bizzat normalde de içerdim ama susadıkça çok içerdim şimdi alışkanlık haline getirdim 2 saatte bir düzenli olarak içiyorum ve sütümün arttığını bariz bi şekilde gördüm.
Deletedmom5454 erzey sahiden mi ya makina diyorum daha kuvvetliyse neden az çıkıyor da bebek emince böyle çok valla minicik ağzıyla makinayı solluyor he😅
erzey Deletedmom5454 bebek en iyi makineden bile %30 daha iyi emiş gücüne sahiptir çünkü direkt süt kanallarından alır sütü ☺️ İçin rahat olsun annesi
Meltemli Deletedmom5454 düzenli sağım yapmadım bir kere dişçi ye gidicem diye sağayım dedim 20 ml çıktı 😀 bebeğim 5 aylık su bile vermedim sadece anne sütü alıyor kilosu da gayet iyi 😀