Prensesannesi38 https://imgyukle.com/i/hPdMQ İki haftalık bir gecikme yaşıyorum belkide ilaçlardandır 😂 sonuç bu
Minisinannesiii Prensesannesi38 Allahm bana da negatifi nasip etsn 1.5 aydır şüpem var asla test yapmiyorum
Irmakkubra Ben çizgi göremedim foto çekimindende olabilir ama 15 gün gecikmede daha net bı çizgi olması gerekirdi bence
Aleynameva Bu test beni çok yanılttı gebe kalma sürecimde.. Hep ince bir çizgi gördüm ama gebelik yoktu. En iyisi sonucu şu 5 TL lik kaset testlerden aldım. Bu teste güvenme bence
Aleynameva Prensesannesi38 İlaçlardan olabilir bence. 2 hafta çizgi çıkması için yeterli bir süre diye düşünüyorum.