Minisinannesiii Kizlar guneslikleri makinaya attim kırışık biraz ütülemem gerekiyo mu takınca düzeliyo diyolar ama duzelir mi
BalarisiYusra Minisinannesiii rica ederim ben sıktırmasını en düşükte yapıyorum sizde öyle deneyin kırışmaz
ikizbabymom Minisinannesiii ondan bişey olmaz ama bi miktar kırışıklık kalıyo ben ayda 1 yıkadığım için umursamıyorum açıkcası
-erCansu- Minisinannesiii bnm bitane öyle gunesligim vardı nebilm hep kirisiyodu sonra gittim stor aldm stor candir 😂 bekle bakalm asmissin zaten çok gözüne batarsa utulersin
ikizbabymom Minisinannesiii yok hiç kırışmıyo tüllerim katladığım için mi yerinden mi bilemiyorum bekletmeden de asıyorum ama bence yerinden çünkü aynı şeyi güneşlikte de yapıyorum bi miktar kırışma oluyo
Minisinannesiii ikizbabymom hamileyken bütün tulleri perdeleri saatlerce ütülemistim şimdi çocuk olunca halim kalmiyo çoğu şeye insallah duzelirde tekrar indirmem
ikizbabymom Minisinannesiii oyy maşallah sağlıkla büyüsün yürümeye başlasın benim gibi eline bişey tutuşturursan ne yediğini perdeden görüyosun🤣🤣
Minisinannesiii ikizbabymom cümlemizinki inşallah Allah sağlıklı uzun ömürler versim 😍 korkulu rüyam yürümesi zaten düzeni aşırı severim heralde hiç anlaşamiycaz 😀😀