Bebeğim 9 aylık 7 buçuk aylıkken 8200 dü kilosu 1 aydır hiçbir şey yemiyor sadece beni emiyor bende de süt çok çok az doymuyor ağlıyor doğduğundan beri biberon almıyor yiyebileceği yemekleri hazırlıyorum mama yapıyorum yok hiçbir şey yemiyor yendiğini de kusuyor kilo kaybetmiş şuan 7800 e düşmüş. Yardım edin ne yaptıysam olmuyor. Doktora gittim aç bırak diyor çocuk zaten aç. 1 gün emzirmedim ne uyudu ne sustu sürekli ağladı. Hiçbir doktor ilgilenmiyor hepsi ya aç bırak ya doyuyordur açık üzülüyorum artık hasta olacak diye korkuyorum diş çıkarma dönemi de olabilir dediler ama böyle eriyecek oğlum gözümün önünde yardım edin bi ilaç bi yöntem var mı