Merabalar. Ben gecen cuma günü bebeğimi hastaneye getirdim uykusundan öksürerek uyanıyor du 6-7 kere kuru öksürük yapıyordu. Doktor bu ilacı verdi. Kesintisiz kullandım öksürük daha da çok arttı. Şimdi uyanıkken 5 dakika da bir 4-5 kere oksuruyo daha da hirilti li yani kuru değil öksürük
Tekrar doktora gitsem mi bekleyeyim mj