Merhaba bebğim 3 ayını yeni doldurdu yaklaşık bir kaç haftadır meme reddi yaşıyoruz. Her zaman yapmasa da bazen çok direniyor emmemek için çünkü sütüm eskiye göre az geliyor. Şöyle 1 dakikaya yakın boş emmesi gerekiyor sonra sütün göğüslerime indiğini hissediyorum. Önceden böyle bir şey yoktu emince hemen sütüm geliyordu. Başına gelen var mı mama vermek zorunda kaldım kaç kere