dml2703 arı mama vermeyin, çok şekerli bir besin. Piyasadaki bebek mamalarından verin, her bebeğe her mama yaramıyor. Ben kızıma ilk 50 gün arada bir mama takviyesi yapmıştım, aptamil vermiştim bir sorun yaşamadık. Arkadaşım da aptamil kullanıyordu, gazlı bir bebekti sonradan değiştirdi mamayı. Başka bir arkadaşım da hipp combiotic kullanıyordu. Yani mama konusu deneme yanılmayla bulunuyor malesef