busraaldemir1485 Kızlar bebeğim 21 gunluk ve bugün göbeği kanamis sildim tekrar kanadı normal mi bu durum sizce ? Yoksa sıkıntili bır durum mu
Yenidennn busraaldemir1485 kıyafeti, bezi falan sürtmüş olabilir mi? Göbek bağı düştü mü? Benim oğlum 16 günlükken düşürdü göbek bağını sonrasında hafif hafif kanaması oldu. Doktor bi sıkıntı görmedi. Yine de siz bi doktora gösterin.
Mugerrr busraaldemir1485 bizde de olmuştu 15 günlükken ama kurumuş ben öyle farkettim. Zıbınına bulaşmış birkaç kez ama aktif kanama görmedim kurumuştu doktor kontrolünde gösterdim birkaç gün daha bekle geçmezse yakalım dedi geri kendiliğinden geçti. Bence bir doktora gösterin.
busraaldemir1485 Yenidennn 8 günlükken düşmüştü gazdan çok ikinmis acil doktoru bunu söyledi yine de çocuk doktoruna baktır dedi