MiracAlpinveUmutunAnnesi Gamzosgamzos Evet esenler medipolde dogum yaptım 3 bucuk yıl önce doktorum gülsün hanımdı ama şuan orda degil hastane olarak cok guzel butun çalışanları cok ilgili
MiracAlpinveUmutunAnnesi Gamzosgamzos Evet tek kişilik canım Ben doğum yaptigimda sancı odası da tek kişilikti doğumdan sonra gectigim oda da tek kişilikti