ErdoganEda ateşi var mı? Havalardan sanırım bir de birçok salgın var bu dönem. Sıcak havalar bizleri yanıltıyor galiba, üşütüyor bebekler. Benim kızımda enfeksiyon olmuş, boğazında ve bağırsaklarında, üşütmüş dedi doktor. Sadece ateşi yüksekti. Siz eğer numarası varsa doktoruna bir sorun isterseniz