Ozlemoz Ben geç Döllenme yaşayan birisi olarak ara ara testinizi yenileyin vede ilaç gibi vs şeyler kullanmayın,adet olana kadar bekleyin.benim adetim 15gun kadar geçilmişti,bu süre içinde bir kaç defa idrar,kan, ve ultrasona da girdim hiç bişey yoktu,takiii en son yaptığım idrar testinde silik çizgi gördüm, sonra sağlık ocağına gittim değerim düşüktü ama hamilelik görünüyordu, KİZİM şuan 23 Aylık ❤️