Yagmur90 cuma günü bizde 2. Ay aşısı olduk. Kızım zaten huysuz normalde de ama cuma gününden beri çocuğum delirdi resmen. Çok huzursuz, devamlı ağlıyor hiçbir şekilde kandıramıyoruz. Uykusu var ama inat ediyor uyumuyor sanki. Bu zamana kadar hiç yapmadığım şeyleri yapıyorum uyuması için. Ayakta sallamak, battaniyede sallamak hiçbiri işe yaramıyor. Ne zaman geçer bu aşının etkisi çok merak ediyorum🤦🏻♀️