Elem27 çok hafif hafif sallayın mutlaka ssarsılmaasıın. Sarsılmış bebek sendromuna googledan bakabilirrsiniz. Ben hiç sallamaya alıştırmadım. Size kolaylık olmaası açısından eğer mümkün oluyorsa bebek izin veeriyorsa sallamayı bırakın derim. Göğsüme alırdım ben o şekilde uyurdu pışpışla. Arada gezerdim öyle alıştı. 6.ayından beeridir de kendi yatağında döne döne uyuyor. Sallamayı bıraktırmak daha zor gibi diğer uyuma şekilleeriinden