Kızıma 6 hastalık teşhisi konuldu acilde iyice fenalasinca Menenjit ten şüpheleniyor lar sıvı alınacak mış omurilik den doktor her 4 çocuktan 1 ini kaybediyor uz bunu göz önünde bulundurun dedi sonuçlar iyi değil kanda yuksek enfeksiyon çıkmış kahroldum böyle birşey yaşayan varmı 😭